Výroba na zakázku

Pokud se Vám zalíbil nějaký motiv, ale rádi byste ho v jiné barvě či barevné kombinaci, připište to k objednávce, případně mě kontaktujte zde. Stejně tak v okamžiku, kdy byste raději jiné rozměry, nějaký vlastní motiv či nápad, nápis s věnováním, apod... Ráda Vám vyhovím, pokud to bude v mých uměleckých silách.

Svítící ve tmě / glos in the dark

Pigment svítící ve tmě mohu aplikovat na jakýkoliv motiv, stačí mě před objednáním kontaktovat zde a domluvit se na detailech a na ceně.


Vaše dotazy

Zde najdete odpověď na některé dotazy, se kterými se občas setkávám:

Za jak dlouho mi přijde zboží, které není skladem?

Odpověď: Aktuálné dodací doba je do 14ti dní, jsem na mateřské "dovolené" a malý rarach mi ne vždy dovolí pracovat tak rychle, jak bych potřebovala. Pokud potřebujete rychleji,  napište mi prosím poznámku k objednávce či dotaz mailem, téměř vždy se dá individuálně domluvit na kratší dodací době ;)

Objednávám více kusů, jak dlouho to bude trvat?

Odpověď: Záleží, jak objemná objednávka bude. Čím více kusů, o to více se prodlouží dodací doba. Dosavadní zkušenost ukazuje, že např. 5ks zvládnu do tří týdnů, nad 10ks už potřebuji měsíc… Prosím, ptejte se, vždy je možné se rozumně domluvit.

Objednal jsem zboží a zdá se mi, že se dlouho nic neděje

Odpověď: V takovém případě prosím hned pište! Mohlo se stát, že došlo k technické chybě a objednávka ke mně vůbec nedošla. Nebo je problém na mé straně, jsem na dovolené/ onemocním já nebo díte/ dítě má problém... nestíhám a zapomenu Vám dát vědět. Velmi se snažím, aby se toto nestávalo, nicméně někdy toho je opravdu moc a jsem také jen člověk…

Líbí se mi motiv, ale chci ho v jiné barvě

Odpověď: Pište :-) Ráda Vám vyhovím, co se barev i motivů týká, ráda pracuji dle přání zákazníka.

Objednal jsem zboží a nepřišlo mi žádné potvrzení

Odpověď: Mohla se stát chyba ve vyplnění Vaší emailové adresy, technická chyba a objednávka vůbec nepřijde. Standardně vždy, když odešlete objednávku, obratem se Vám vrátí automatická odpověď o přijetí objednávky. Pokud Vám tato automatická odpověď nepřišla, něco je špatně a o Vaší objednávce vůbec nevím. Takže hned piště!!

Objednal jsem více kusů, budu mít poštovné zdarma?

Odpověď: Nebudete. Takovou obchodní politiku nezastávám. Dělám svou práci ráda, ráda Vám dělám svými výrobky radost, často pracuji ve dne v noci a o víkendech, abych vše stihla. Nechávám si zaplatit za práci, jako prvovýrobce nemám žádné marže a nevidím tedy důvod, proč odpouštět poštovné, které je, vzhledem k větší hmotnosti zboží, v nemalých částkách. Částky za poštovné odpovídají realitě, u dobírek většinou ještě doplácím.

Objednal jsem více kusů, zůstane poštovné stejné?

Odpověď: Snažím se, aby zůstalo. Bohužel, sedáky jsou ve větším množství objemné a těžké. Velké objednávky (př. více než 4ks sedáků s výškou 20cm, více než 6ks 10-15cm vysokých sedáků) musím balit do více balíků, poštovné se tak bude zvyšovat.

Je možné si zboží osobně vyzkoušet nebo vyzvednout?

Odpověď: ano, nicméně pouze v místě mé dílny, v Praze – Hostivaři, po osobní domluvě :-) 

Pokud máte jakékoliv jiné dotazy či připomínky, budu ráda, když mi dáte vědět, nebo využijte naše fórum.

Přidat komentář

Přehled komentářů

  • Podložka čakrová

    19. 12. 2023 12:39:29 | Dalibor Žák

    Dobrý den. Líbí se mi podložka
    https://www.meditacnipolstare.cz/produkt/vlnena-podlozka-cakrova/
    ale potřebuji ji do pátku nejpozději mít v Brně.
    Stihneme to, když ji objednám dnes?
    Říkáte, že je pohodlná....tak jsem moc zvědavý :-)
    Děkuji, s pozdravem
    Dalibor

    Odpovědět

  • hodnoceni

    9. 12. 2020 18:53:45 | monika

    Dobry den,moc dekuji...meditacni polstar je supr,krasne zpracovan,a myslim ze casem to bude chtit kamarada,dcera mi ho obsadila,krasne se na nem sedi...s pozdravem Monika T

    Odpovědět