OK

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více informací

Informace a dotazy

Všechny mé výrobky jsou tzv. handmade, tedy vyráběné mýma vlastníma rukama. Doma mám malou dílnu, ve které všechno vzniká.

Než vznikne takový sedák, je třeba mnoho kroků. Čistě bílou látku, kterou nastříhám, doma na plotně v hrnci nabarvím, vymáchám a poté se látka suší. Když uschne, je třeba ji vyžehlit, znovu nastříhat, tentokrát přesně a podle velikosti požadovaného sedáku. Následně ji sešiji do podoby obalu a maluji motiv. Většinu motivů maluji ve více vrstvách, vždy tedy musím počkat, než mi předchozí vrstva zaschne. Když je motiv hotový, na řadu přijde druhé žehlení, to aby se zafixovala barva a vydržela praní. Tímto krokem je obal hotový. Přichází na řadu vnitřní obal na výplň, tzn. nastříhat a sešít látku, naplnit, nasadit obal. Nakonec sedák zabalím, balík popíši a vezu na poštu.

Kroků, které jsou potřeba, než sedák dojede k Vám domů, je tedy relativně dost a zaberou nějaký čas – minimálně dva dny. A co tím vlastně chci říct?

Děkuji Vám všem, kdo mi dáváte práci! Nicméně díky tomu, že práci mám, Vaše konkrétní objednávka většinou není jediná, kterou v současné době zpracovávám. Dostává se někam „do fronty“ a rychlost vyřízení tedy závisí na tom, jak moc velká ta fronta aktuálně je. Proto jsem se rozhodla prodloužit dostupnost všeho zboží, které není skladem na dva týdny. Aby jste věděli, s jakým nejdelším časem dodání můžete počítat. Někdy zvládnu vyrobit rychleji, někdy se může výroba prodloužit, záleží na velikosti fronty :).

Výrobků skladem je bohužel jen minimum, naprostou většinu věcí vyrábím až na zakázku. Není kdy šít výrobky do zásoby. Předchozí informace se týká 1-2 ks. Pokud objednáváte více kusů, prosím počítejte, že výrobní doba se může prodloužit, záleží na množství.


Výroba na zakázku

Pokud se Vám zalíbil nějaký motiv, ale rádi byste ho v jiné barvě či barevné kombinaci, připište to k objednávce, případně mě kontaktujte zde. Stejně tak v okamžiku, kdy byste raději jiné rozměry, nějaký vlastní motiv či nápad, nápis s věnováním, apod... Ráda Vám vyhovím, pokud to bude v mých uměleckých silách.

Svítící ve tmě / glos in the dark

Pigment svítící ve tmě mohu aplikovat na jakýkoliv motiv, stačí mě před objednáním kontaktovat zde a domluvit se na detailech a na ceně.


Vaše dotazy

Zde najdete odpověď na některé dotazy, se kterými se občas setkávám:

Za jak dlouho mi přijde zboží, které není skladem?

Odpověď: Prosím, přečtěte si informace výše, případně mi napište poznámku k objednávce či dotaz mailem.

Objednávám více kusů, jak dlouho to bude trvat?

Odpověď: Záleží, jak objemná objednávka bude. Čím více kusů, o to více se prodlouží dodací doba. Dosavadní zkušenost ukazuje, že např. 5ks zvládnu do tří týdnů, nad 10ks už potřebuji měsíc… Prosím, ptejte se, vždy je možné se rozumně domluvit.

Objednal jsem zboží a zdá se mi, že se dlouho nic neděje

Odpověď: V takovém případě prosím hned pište! Mohlo se stát, že došlo k technické chybě a objednávka ke mně vůbec nedošla. Nebo je problém na mé straně, jsem na dovolené/ ve škole/ na praxi, onemocním, nestíhám a zapomenu Vám dát vědět. Velmi se snažím, aby se toto nestávalo, nicméně někdy toho je opravdu moc a jsem také jen člověk…

Líbí se mi motiv, ale chci ho v jiné barvě

Odpověď: Pište :-) Ráda Vám vyhovím, co se barev i motivů týká, ráda pracuji dle přání zákazníka.

Objednal jsem zboží a nic mi nepřišlo

Odpověď: Mohla se stát chyba ve vyplnění Vaší emailové adresy, technická chyba a objednávka vůbec nepřijde. Standardně vždy, když odešlete objednávku, obratem se Vám vrátí automatická odpověď o přijetí objednávky. Pokud Vám tato automatická odpověď nepřišla, něco je špatně a o Vaší objednávce vůbec nevím. Takže hned piště!!

Objednal jsem více kusů, budu mít poštovné zdarma?

Odpověď: Nebudete. Takovou obchodní politiku nezastávám. Dělám svou práci ráda, ráda Vám dělám svými výrobky radost, často pracuji ve dne v noci a o víkendech, abych vše stihla. Nechávám si zaplatit za práci, jako prvovýrobce nemám žádné marže a nevidím tedy důvod, proč odpouštět poštovné, které je, vzhledem k větší hmotnosti zboží, v nemalých částkách. Částky za poštovné odpovídají realitě, u dobírek většinou ještě doplácím.

Objednal jsem více kusů, zůstane poštovné stejné?

Odpověď: Snažím se, aby zůstalo. Bohužel, sedáky jsou ve větším množství objemné a těžké. Velké objednávky (př. více než 4ks sedáků s výškou 20cm, více než 6ks 10-15cm vysokých sedáků) musím balit do více balíků, poštovné se tak bude zvyšovat.

Je možné si zboží osobně vyzkoušet nebo vyzvednout?

Odpověď: ano, nicméně pouze v místě mé dílny, v Praze – Hostivaři, po osobní domluvě :-) 

Pokud máte jakékoliv jiné dotazy či připomínky, budu ráda, když mi dáte vědět, nebo využijte naše fórum.

Přidat komentář

Přehled komentářů

  • Děláte výrobky i z jiných materiálů?

    8.8.2018 7:31:49 | Jan Jelínek

    Potřeboval bych polštáře pro venkovní použití. Děkuji Jelínek

    Odpovědět